Anne18
Anne18 bende hiç korunmadığım halde hamile kalmadım 1,5 yıl sonra çok istediğimiz için aşılama yaptırdık tutmadı ama hiç bir sorunumuz yoktu eşimin de benimde en son doktorum oturttu beni karşısına sana hiç birşey yapamayız bir sorunun yok ya sabredeceksin bekleyeceksin dedi yada son şansına kadar aşılama tüp bebek deneyeceksin dedi çok ağladım çok üzüldüm C life macun kullandım bende işe yaramadı soğan kürü yaptım olmadı sonra hocaya gittim anlattım herşeyi beni okudu ayet verdi sübyan cini olabilir demişti üstünden 4 ay geçti çok şükür hamile olduğumu öğrendim yarın ilk doktor kontrolüm Allah isteyen herkese versin inşallah