Elif1147 Merhaba kızlar bnm aşırı akıntım oluyor birde rengi sarı yeşimsi oluyor bazen.ne kadar temixliğime dkkat etsemde azalma olmuyor.enfeksiyon yada mantar olablr mi?
Aysealty Elif1147 kültür testi yaptırmanda fayda var cnm yeşil akıntı genelde enfeksiyon belirtisi bol bol su iç doktorun gerekli görürse antibiyotik verir
Kbrfth Enfeksiyon belirtisi canım mutlaka doktora görün fitil veriyor kullanınca geçiyor hem bebeğe bi zararı yok hem de kendini iyi hissediyorsun geçtiği için gayet rahatlatıyor seni