ayrancibus sizin gönderdiğiniz yazıdan bir kesit:
Önerilenden fazla kafein almanız çok mu tehlikelidir?
Gerçekte bunun cevabını kimse tam olarak bilememektedir. Konu ile ilgili olarak elde yeterli bilimsel kanıt yoktur. Bu nedenle size bilimsel bir tavsiyede bulunamayız.
.....
Tüm dünyada bugün kabul gören görüş çok fazla miktarda kafein tüketiminin düşük doğum ağırlıklı bebeklere neden olabileceği ve kafeinin sadece çok yüksek dozlarda alındığında risk yaratabileceğidir. Günde 300-400 miligramı geçmemek kaydıyla hamilelik sırasında kafein alımı güvenli olarak kabul edilmektedir.