Cengizenhar2020 36+3 haftaligiz nerdeyse 1 haftadır karnımın sağ tarafında bi yanma hissi gibi bir ağrı var anlam veremedim egildimde hareket ettimde felan daha çok yanıyor gibi oluyor bu şekil olan var mı?
Selalee22 Cengizenhar2020 bende 36+3gunlugm ayniyz benm yanma dgl ama hep sagda durdugundan rahatszlik hissi var senin de oyledir belki
Selalee22 Cengizenhar2020 ayrica benm bebegim ters daha cok zorlanıyorum hep midmn altinda kafasi geceleri uyumak istiyorum ama uzanmak mumkun dgl
Selalee22 Cengizenhar2020 benmde hareketleri bazen canimi acitiyor ama normal boyle seyler hareket etsinler toplansnlar tekme atsinlar 🤗 zaten az kaldi Allah'in izniyle senin ilk gebeliginmi
Selalee22 Cengizenhar2020 yok benm 3.gebeligim o yuzden sordum belli acemi oldugun yanma dgl rahatszlik hissi yük ağır olağan durumlari yasiyoruz 😊 beni unutma bakalm once kim doğuracak ayni gun regl olmusz😂😂
Cengizenhar2020 Selalee22 Masallh rabbim sağ salim kucağımiza Almayı nasip etsin 😊 bana nisan 4 dedi doktorum bakalm artik
Selalee22 Cengizenhar2020 banada ozeldeki doktorum 20 mart dedi dogum hep öyle dedi bastan beri gecen devlete gittim regl tarihn kac dedi 27 haziran dedm 3 nisan dogum dedi bilmiyorum bakcz artik🤗
Selalee22 Cengizenhar2020 evet bir turlu kanala girmedi yarin randevum var bakalm duzelmismi banada doktorum 20 mart dedi ama dogum ama 2 nisan diye geciyor uygulamada devletteki doktorda 3 nisan dedi dogum bakalm hayirlisyla dogururz insallah
Selalee22 Cengizenhar2020 bebek ters oldugu icin bu kadar rahatsz oluyoruz duzeltseler kendilerini rahatlicz biraz🤰
Selalee22 Cengizenhar2020 bence ikimzde mart sonu dogum yaparz cunku soyledikleri tarih en son ki tarih en gec dogacaklari tarihi veriyolar mart sonu insallah dogum gercklesir Ya Rabbim 🤲 ne uyku ne rahat ne oturma ne kalkma hersey cok zorlasti gercekten🙄😑