Tuna5534 ilk gebelikte çok kişide sorun olmuyor onun için bazı doktorlar gerek görmeye biliyor ama sen yinede doktoruna sor mutlaka unutmuş ola bilir. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna baakiyorlar eğer senin kan grubunu aldıysa iğne yapmıyorlar sana yok eğer babanın kan grubunu aldıysa sonraki gebelik için ilk 72 saat icinde o iyneyi mutlaka olman gerekiyor yoksa ikonci gebeligin dusukle sonuclana bilir