Hanımlar peçeteye gelen bir leke olduğunu gordum bugün progestan vardı onu kullandım yatıyorum şimdi, daha òncede oldu o kanama şeklindeydi 8 hafta geçti uzerinden yine boyle bir sey oldu psikolojik olarak kendimi cok yipratiyorum tevekkulu de elden birakmiyorum iyi dileklerinize ihtiyacim var