Merhabalar anne adayları ve anneler
20.haftamdayım bugun ilk defa kanamam oldu. Doktora gittik doktor bebegın aşagıda oldugunu ve yatmam gerktiğini söyledi. Bırde progestan hapı verdi alttan kullanacagımı daha faydalı oldugunu söyledi bebeğin iyi durumda oldugunu bir sıkıntı olmadığını söyledi çok şükür ama ben çok korkuyorum vajınam da yanma da var daha önce böyle bır sey yasayan oldu mu acaba?