Kızlar 4 aylık hamileyim. Bugun pazardı eşimle birlikte şöyle bir pazar temizliği yaptık . Öyle ağır kaldırmadım ama biraz yordum kendimi sonra duşuma girdim güzelce duşumu aldım. Sonra yemek hazırlamak için mutfağa girdim. Karnıma kasıklarıma inanılmaz sancılar girdi. Gaz sancısı gibi ama değil. Korktum hemen lavobaya gittim kanamam filan yok ama ağrı hala devam ediyor. Sizce bebeğe birşey mi oluyor :(