Yagmur6192 Trabzon da Özel de doğum yapanlar var mı ?Hangi doktor memnun kalan ve kalmayanlar düşüncelerini paylaşabilir mi
Btlaydn Yagmur6192 ben özel imperial hastanesinde doguö yaptm oglumu. Suanda orda yapacagım. Cok memnunum hastaneden.. Doktorum onur beydi
Btlaydn Yagmur6192 yok canım ben sezeryan dogum yaptım. Dilekte cok iyi bir doktordur söylentiler den biliyorum. Siz kac haftalk hamilesinz
Yagmur6192 Btlaydn ben 37+2 yim normal doğum istiyorum ama hiç tanıdığım yok imperial de o yüzden merak ettim, birde canım fiyatlar hakkında kimden Bilgi alabilirim sezaryen ve normal doğum için
Btlaydn Yagmur6192 bende 37+3 üm 🙈 hastaneye gidince sekreterliğe sor tarif e dioalr karsı binada. Genel anestezi 2binyüz.. Epidural 2bin600 canım ama norml dogum u bilmiorm. Ama tabiki o daha uygundr