Merv1908 Kızlar 25+2deyiz 3 4 gündür oğlumun hareketlerini nerdeyse hiç hissetmiyorum bu süreçte sürekli iş yaptım hareketliydi bu 3 4 gün benim için ondan olabilir diyenler oldu ama bilemedim normal mı
Oznuroncgz Merv1908 hiç korkma sen yorulunca oda yoruluyor ondan hareket etmiyor ben39 haftalığım ama bendede oluyordu oynamıyodu
ElanrBlkc Merv1908 korkma canısı bnimde öyle. Ama çok aklın kalıyosa bi dr a git. Bnce gerek yok ama 😍
Anayimana Merv1908 önce emin degil sen mutlaka doktora git ..kanama veya başka belirtiler olmuyor allah korusun..cok sinsi bişey bu bebek karında sertlesiyormus bi kaç kez bende hissetmemiştim doktor öyle söyledi sen burdaki bilgilere guvenme bi doktora git için rahat etsin..
ipekcim Doktora git canim icin. Rahat eder . Ben 20 haftamdayim aldigim bir bilgiye gore 20-25 haftalikken bebekler bi haraketli bir haraketsiz olabiliyormus. Normal bence 😘 hem kotu bisi olsa kanama falan gorurdun illaki
Merv1908 Oznuroncgz içim rahatladı gerçekten bide daha küçük her hareketini hissedemem heralde diyorum
Merv1908 ElanrBlkc istesem şimdi de giderim 7/24 kadın doğum uzmanı bulunuyor gittiğim hastanede ama telaşlandırmak istemiyorum eşimi falan. Bazen neden hareket etmiyor diye üzülüyorum ama kendimi de iyi hissediyorum sonuçta anneler hisseder değil mi 🥺
ElanrBlkc Merv1908 aynen öyle ama mesela benim kızdada tık yok eşim sürekli soruyo bugün oynadımı. Hayır diyince korkuyo. Ama bn normal oldupunu bilşyorum. Ama sen yine de içşm rahat etsin diyosan git... kaç haftalıktı bebişin
ElanrBlkc Merv1908 aynı haftaymışız şiödi baktım da. Yok ya korkma bu haftalarda hareeketler düzensiz. Hatta aslında oynuyorlarda biz hssetmiyoruz bir çoğunu korkma sen 😍 dğn benimde hareket etmiyodu dr a gittim dün kontrolüm vardı. Ultrasonda hareketliydi ama ben yine hissetmiyordum.
Belmaaa Merv1908 ben de yorulduğum iş yaptığım günler hissetmiyorum lütfen güzel beslen ve yat dinlen
Kbraltn Merv1908 25-26 haftalıkken benimde öyleydi bir haftada 3 defa acile gittim 27. Haftalda düzeldi hareketleri