Gozdecomrt Kızlar ben dogum ıznne ayrldm ıs yerı maasımn her ay yatacgnı soyledı Bende o sekıl talep ettım henuz bu aykı yatmadı calısan annelere soraym dedım szın nasıl oldu
Yagmur6192 Gozdecomrt canım çalıştığın yerin İnsan kaynakları ile görüş raporunu ay dan aya onaylasınlar bazen unutulabilir
YagmrK Gozdecomrt insan kaynakları her ay onaylarsa her ay alırsın değilse raporunun bittiği güne beklerler öyle onaylanırsa toplu alırsın.
Yagmur6192 Gozdecomrt ptt ye gidip bakman lazım ya ,da direk sgk ya git tanıdığın varsa telefonla da arayıp kullandığın bi banka hesabına yatmasını isteyebilirsin her zaman PTT ye gitmekle uğraşmazsın canım
YagmrK Gozdecomrt e devletten numaranı tanımla raporun onaylandığı msj olarak gelir öyle gidersiniz veya PTT gidip banka Hasabı tanımlat internet bankacılığından takip edersin 😊
Gozdecomrt YagmrK en ıysı ole yapaym e dewlttn norml hesabm da tanmlı oraya yattktan bı kac gun sonra hesabmada gecyo ama e dewlete nmara nasl tanmlanyo bılmyom cnm 😀