Ozlemkurttt Canlar merhaba kısmet olursa kız bebeğim olcak ama isim konusunda bi türlü karar vermedim daha doğrusu verdirtmiyorlar 😒 ela ismi nasıl sizce çok beğeniyorum içime çok sindi ama her kafadan bi ses çıkması 🤔 Lalin ya da mira birde 😍
Ozlemkurttt BirsenDeniz evet ama ela içinde eski isim yeni bisey düşün diyorlar ki bende ilk ela ti duyunca Tamm ddim o kadar benimsedim 🙈