Deleted5544 Ozgek hiç sanmıyorum sonucta dışarıda yapılan bir işlem, son zamanlarda acıdan dolayı kasıldığımız icin erken doğuma sebep olur diyorlar ama onu da sanmıyorum ya ben alıştım artık canım pek yanmıyo cünkü
Nadis_cvk Ozgek bence şimdiden başla ben şuana kadar gitmedim uzun süre gitmeyince de köklendi jiletten dolayı bu sefer çok acıdı 🤷🏻♀️ Hem hormonların değişmişken başta öyle yap gitsin 1 ay
Deleted5544 Ozgek ben 6 haftada da gittim sonra 5 hafta aralıklarla devam ettim. suan 25+2yim hala gidiyorum bi sıkıntı yasamadım canım
Nadis_cvk bebeklerim__ tam olarak adı nedir acaba 3 bölge derken istediğimiz her 3 bölge toplam 30 tl mi oluyor yoksa onlar mı belirliyor 😌
Bbsraa Nurlu66 burda da 25 tl ozel bölge. Hepsi 70 tl. Daha bugün gittim zararı yok ne olacak ki kendimi kasma rahat ol yani tertemiz oluyor.
Haticerkan Nurlu66 fiyatlari gordum de baya ucuk muş adanada komple ağda yaptırıyoruz yüzümüzde dahil 30 tl yani