Selam annelerrrrr 40+4 teyiz ama kızım nazlı cıktıgu için gelmiyor🤷🏻♀️ Suyum ve plasenta iyi durumda oldugu içinde bekliyoruz ama 41.haftaya girdiğimiz gün suni sancıyla baslatacagım dedi doktor yürüyüs yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ama bana mısın demiyor 😅