Arkadaslar şuan 8 haftalık hamileyim, birkaç sefer akıntıyla beraber kan geldi ama çok azdı . Korktum hemen acile gittim, doktor önemli birşeyin olmadıgını ve kistimin agrı yaptıgını söyledi, kistimin oldugunu da acilde öğrendim🤦🏻♀️. Kistin zararlı bişey olmadıgını ve plasenta büyüyünce onun kendiliğinden gececeğini söyledi, hiç bir ilaç vs kullanmadım. Eve geldim şimdi tam 1 hafta olmus üstünden. Dün akşamdan beri kahverengi lekeler gelio akıntıyla beraber, afedersiniz ama çamur gibi, bu kadar cok gelmesi normalmi sizce,? Yarın doktorumu arayıp soracagım, ama genede endişeliyim, başından gecen varsa yardımcı olabilirmi🙏🙏🙏