Paresss Kızlar bugün 2 postum bu birinci çok başım ağrıyor ve nasıl geçecek bilmiyorum.İkincisi böyle koyu renkte sarı akıntı geliyor bir kaç gündür normal mi? 9 ay önce düşük yapmıştım o zamanki gibi leke ve kanama değil ama bu renk akıntı neden olur?
Duyguaydin81 Paresss canım enfeksyondandır ama mutlaka bi doktora görün bak enfeksyon erken doğuma kadar yol açıyor Allah korusun şuan bendede var 17+3 üm geçen gece sancıyla hastaneye gittim şimdi bi ilaç verdiler onu kullanıcam inşAllah geçer
Paresss AtaMommy İlaç mı verecek dr acaba? Birde şimdi aklıma geldi dar kot giydiğim zaman geliyor özellikle
Deletedmom137 AtaMommy kuzu sende fitil kullanmıştın hatırladığım kadarıyla bende devam edıyorum kullanmaya fakat adet sancısı gibi ağrılarım olmaya başladı fitilden mi kaynaklı bilemedim doktoruma sordum henüz geri dönmedi bilgin varmı acaba
AtaMommy Deletedmom137 canım gyno-lomexin diye bir fitil verdi bana 3 gün arayla kullanacaksın dedi 1. sini kullandım pazarteside 2. kullanacağım bana hiç ağrı yapmadı bilmiyorum ki🤷🏻♀️
Deletedmom137 AtaMommy hay Allah ya acaip tedirgin oldum devletteki acillerde ilgilenmiyor geçen gttim bin pişman oldum
Paresss AtaMommy Selam bugün doktora gittim idrar kültürü yaptırmıştım sonuçlara baktı önemli birşey yok dedi . Fitil faln vermedi .Anlattım dedim hocam dün çok koyu sarı kahveye dönük akıntı geldi düşük riski yaşamışsın dedi.Doktordan geldim aynı renkte yine akıntı geldi.Napıcamı bilemedim 🤷♀️ sizinde böylemiydi akıntınız da doktor fitil verdi?
AtaMommy Deletedmom137 endiselenme canım hareketlerde sıkıntı yoksa bebiş yer açıyordur kendine ondandır
AtaMommy Paresss bana akıntıya bakarak vermedi alttan muayene etti kanımda enfeksiyon çıkmıştı, idrar yolu enfeksiyonu ve mantarın var diyerek verdi ama 2 gündür enfeksiyondan dolayı parçalı sarı-yeşil akıntımda vardı fitili kullanınca geçti
Paresss AtaMommy Bende de enfeksiyon var ama çok ciddi değilmiş . Düşük daha önce yaşadım ama böyle bi renkte akıntı değildi o bariz koyu kahverengi lekeydi bu sütlülahve akıntı . Bu farklı biraz.
HcA Paresss vallahi benimde olur ara ara bazen kötü koyu renk falan her gittiğimde doktorum tahlil yapar bakarda ne enfeksiyon çıkıyor ne mantar bazen hamilelikten kaynaklı vücud kendi yapıyor...
Paresss HcA Biraz enfeksiyon var ama ciddi değil dedi. Alttan muayene de etmedi. Düşük riskidir dedi kese etrafına baktı sıkıntı yok dedi gönderdi.
HcA Paresss o zaman o enfeksiyon da çok tetikliyordur çok ben bazen sirkeli pamukla siliyorum dışarı çıktığımda falan iyi geldiğini okumuştum