Dün gece bel ağrım vardı. Sabaha kadar baş dönmesi ile kalktım üstüne karın ağrısı bel ağrısı kusma yaşadım baya cektim 20+3 günlük hamileyim neden öyle oldum hastaneye gidin deseniz dogudayız eşimin görevinden dolayı. Malesef bir doktor var ve randevu dahi alamıyorsun Bi de bugun hafta sonu gidemiyorum ama cok kötü oldum karın bel ağrısından ağlaya ağlaya uyumuşum.