Mehraba Anne ve Anne adaylari
Ben ikince bebegime Hamileyim.Gecen hafta doktora gittim bebegin hafif enze kaliginligi var dedi o yüzden büyük ultursona tekrardan bebegi kontrol etirmemi tavsiye etti.16 sinda terminim var insallah hersey yollundadir.bu Hayirli Cuma gününde sizlerden bebegim
icin dua istiyorum.hamilerim dualari kabul olur derler.böyle bir durumu yasayan oldumu.Allahim bebeklermizi saglikli kucagimiza almayi nasip etsin.