Tuqceee33 Nur2121 ben silvan’da yaşıyorum, Batman medical parkta emire Oğuz Orhan doktorum eğer bismil dışında gitmek isterseniz tavsiye ederim😊
Nur2121 Tuqceee33 bizde bismilde tayin dolayında burdayız onerdıgınız doktor muanesı ne kadar ve ıyı bir doktor mu sız kac aylık hamılesın ız
Tuqceee33 Nur2121 kürtaj oldum canm kamu indirimiyle 83 ödemiştik en son normalde 100 tl diye biliyorum.
NihalBurak Canım ben Bülent beye gidiyorum Bismil de oturuyorum bende ben çok memnunum ultrasonda herşeye bakıyo uzun uzun sen sormadan anlatıyo herşeyi en başından beri ona gidiyorum 100 tl muayene ücreti
Nur2121 Tuqceee33 neden kurtaj oldun ne oldu bebegıne bende 5 haftalık olacam belim ağrıyor kurtajzormu
Tuqceee33 Nur2121 8 haftalık kontrolümde boş gebelik olduğunu öğrendim kese var büyümüş ama içinde bebek yok😔 kürtaj anında uyuttular ağrım acım olmadı ama psikolojikmen kötüyüm daha iyi olamadım😔 Rabbim kimseye yaşatmasın🙏🏻
Nur2121 Tuqceee33 gecmişi olsun canım Rabbım saglıklı evlat nasip etsin inşallah bende kese gorundu 20 marta tekrar gıdecem belim ağrıyor bıcak saplar gıbı