Zeynepnurlu Mdogan amin Allah razı olsun. Bende yatıyorum sürekli 2 hastaneye gittim emin olmak icin 2sinde de hastaneye yatırmak istediler ama ben yatmadım. Kaynanam bakıyor sağolsun rabbim hepimize şifa versin sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin ♥️
Zeynepnurlu 2cocukluana_ evet bende psikolojim olarak iyi değilim hem 3. Hamileliğim hemde nezaman geçeceği belli olmayan bi durum olduğu için çok yıpranıyorum. Allah hepinizden razı olsun sizlerle yazışmak çok iyi geldi 🥰♥️
Zeynepnurlu 1994ozg rabbim yardımcın olsun. Çok yıpratıcı bi durum. Hepimiz sağlıkla kucagimiza alırız inşallah ♥️
Zeynepnurlu tugce67-67 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Biz 2 kişi değiliz aslında en buyuk sıkıntı o sanırım. 2 çocuğum daha var ve onlarla ilgilenememek beni çok uzuyor 😑
tugce67-67 Zeynepnurlu aa öyleyse daha zor allah yardımcın olsun .korkma sağ salim doğuverir inşallah❤️
Zeynepnurlu _melike_6 çok hızlı geçiyor zaten zaman. 😊bide doktorum olması gerekenden 1 hafta büyük dedi. Som adetim 15 aralık ama ultrasonda bebek 13 haftalık görünüyor.
Csnsu Kahveye dönmş ve cok azalmiş şükür kayınvalidemde böyle olmş eşimde 9 ay 4 gün adet oldum diyor erkek bebeklerde daha yüksek miş kanama daha zor tutunuyomş kıza göre bnaada doktorum %60 erkek dedi
Zeynepnurlu Csnsu 2.kizimda da buna benzer bisey yasamıştım. O yüzden cinsiyetle ilgili bi fikir yürütemiyorum 🥰
Ceylan12334556789 Ya kızlar bu erken dönemde düşğk riski kanamalar lekelenmeler neden oluyor acaba ???
Zeynepnurlu Ceylan12334556789 ben hiç yerimde durmadım 2 cocugumda okula gidiyor onlara koşturup durdum. Sanırım ondan oldu 😑
pumpkin Zeynepnurlu Canım ben de kanama geçirdim 14. Ve 15. Haftada şimdi 29+4’üz 2.5 ay hiçbir şey yapmadan yattım daha yeni yeni kendi işlerimi görmeye başladım Allahın izniyle düzelir içini ferah tut