13 ve 15. Haftamda aşağı doğru baskı olan ağrılarım vardı. Uzanınca ve yürüyüşle geçen ama oturup ayağa kalkınca çok can yakan bi ağrı. Garip bir ağrıydı 2-3 gün oldu toplamda. Daha doktoruma gidemediğim için soramadım. Ayaklarım dümdüz pozisyonda olduğu zaman sorun yoktu ama oturunca müthiş bir ağrı oluyordu ve nefes kesiyodu. Yaşayan var mı?