Dün gece bir ara adet olacakmış gibi bir agrı hissettim kalktım yürüdüm lavaboya gittim felan ferahladım biraz yattım hafiflemeye başladı bi saate sonra uyudum
sonra sabah bir ara gene agrı hissettim bu sefer yatınca geçti
şimdi yine adet olacakmış gibi inceden sızı var karnımda belimde
tecrübeliler yardımcı olur musunuz sizce bu neyin nesidir?
bebeğim dönmedi benim sezaryan olacağım ay sonuna doğru