Kızlar öncelikle merhaba herkese çok şükür hikayemi yazmak banada nasip oldu🙏🏻 Allah hepinizi bebeklerinize sağlıkla kavuştursun🙏🏻
Hamileliğimn başından beri çok sıkıntı yaşadım önce çift rahim tanısı kondu başka doktor perde var dedi bir başkası kalp şeklinde dedi sonunda kafama göre bi doktor buldm ve devam ettim çook şükür pişman olmadım kalp şeklindedir büyük ihtimalle doğum sezeryan olursa görürüz yoksada rahim filmi çekeriz dedi doktorum. 30. Haftda anal apse ameliyatı oldum belden aşağımı uyuşturdular yavruma bişey olaxak diye çok korkmuştum. 34. Haftada karın çevresi gerliği başladı 2 hafta geriydi önce sonra 3 hafta oldu doktor almamız lazım senden beslenemiyor dedi ve sezeryan için gün verdi. 5 martta oğluma kavuştum şükürler olsun evimizdeyz sağlıklıyız 2500 gr doğdu çok küçük inşallah çabuk toparlanırız🙏🏻 Sizden ricam umudunuzu hiç kaybetmeyin bol dua edin Allah yardımcınız olsun🙏🏻😊