Cerenssn Kizlar 19 haftalik hamileyim yaklasik bir haftadir gögsümden sarı bir sıvı geliyor etrafimdakiler korkma süttür diyorlar bende acaba iltihap mı diye dusundum basina boyle birsey gelen varmi
AtaMommy Cerenssn bende de 16. haftadan beri gelmeye başladı sarı olması gerekiyor zaten :) bebeğin ilk ihtiyacı olan vitaminleri felan barındırıyor
Eva41 Cerenssn benden 21 haftadan beri geliyor ve sütyen atletim ucu hep ıslak iz oluyor elemeyin yeter bende alıştım artık
busraburcak Cerenssn kuzum benimde geldi ama şeffaf 20’de geldi benden doktoruma sordum beyaz yada şeffafsa bişey olmaz Satı ya da yeşil gibi olursa gel dedi ama sarıda iltihap gibi bişey olabilir mi bilemedim endişelenme ama bi doktoruna sormanı tavsiye ederim
Tugbacolak Cerenssn bnmde 17 haftada basladı ama seffaf su gıbı olur sarı yad akanlıysa doktorla gorusulmelı seffafken bıle doktorum gogsunu elleme sureklı glmesın dıyordu bnce ıhmal etme muhakkak görus doktorunla. Sarı dogumdan sonra gelse tamam yaglı suttur dersınız ama suan tam olarak olusmamıs süt bezlerınden öyle sarı sut gelmez
cdirge Dün aynısı benden de geldi, sapsarı bir sıvıydı. Ve dünden beri bayağı hassas göğüslerim. 18. haftadayız bu arada. Yarın doktoruma yazacağım, siz de doktordan öğrenirseniz yazarsanız sevinirim ☺️