Yeliz1905 Hanımlar akıntı normal bişey mi hamılelıkte sankı şu sıralar daha fazla gıbı ve biraz kokulu bunu doktoruma söylemelimiyim ?
Oykutoskuzey Yeliz1905 kokuluolmasini söyle canım çok normal akıntı çünkü hormonların normalin iki katına yükseliyor o yüzden . Beyaz şeffaf hafif Sarı akıntı normal kabul edilir.
BusraGS Yeliz1905 bende 17 haftaligim benim en baştan beri akıntım var ama kokulu olması normal değil söylemelisin bence
Yeliz1905 Mila4 aslımda idararda enfeksiyon vardı ama az dedı ilaç vs gerek yok dedi acna omdan mı ki ? bi danışayım doktora ozman
Mila4 Yeliz1905 bol bol su iç,sık idrara çıkarsın ama idrar yolundaki enfeksiyonun ilerlemesini durdursun temizlersinde.Suya arada limon sık iç su alkali olur,geçmiş olsun..
Deniz41 Bebek yerleştikçe akıntı normalmiş ama yeşile dönük kokulu akıntı enfeksiyon belirtisiymş cnm
Yeliz1905 Deniz41 oyle renk falan yok aslında doktorum koyu renk olursa soyle demişti en basında sefaf bi akıntı ama bu iki gındur azcık koku var gıbı yarın bi sorcam bakalım
Rukiye58 Benimde akıntım vardı doktorum ilaç verdi trivag bu ilacı kullanan varmı acaba ben korkuyorum üç aylık hamileyim daha
Yeliz1905 BusraGS ya normlare kokulu degolsı şu iki gundur aZcık kokuyo gıbı yarın gidcem muaneye söyleycem bakalım
Deniz41 Yeliz1905 bnde 16haftalık hamileym bu aralar bndede var ama beyaz oldgu içn sorn etmiyorm normalmiş koyu olrsa sorcm bnde