zelihakoca Benim polikistik overim var ve tüp bebek koydurmak için tedaviye başladık daha ilk denememiz olacak doktor polikistik over olan kişilerin şansı daha yüksek dedi sizin bi bilginiz varmı yada benim durumumda olan varmı
Havvamurat zelihakoca evet daha yüksekmiş şansı bir de şunu duymustum doğum kontrol hapı kullanıp bırakınca doğal yoldan gebe kalıyorlarmis polikister overliler
Misssimsek zelihakoca bende pko liyum 3.de çok şükür 20 haftalık olduk. Sana tavsiyem dondurulmuş embriyo transferi yaptir. Şansı daha yüksek oluyor
damlanne zelihakoca bende pkoluyum yumurtamda coktu evet sansimiz cok yuksek suan 26.haftalik hamileyim tup bebekle darisi sana canim🤲🤲
Aralid Canım bende de pko vardı tüp bebek doktorum 1 ay dikkat et yediklerini Akdeniz diyeti yap dedi yaptım gittim baya azalmıştı pko ve tüp bebeğe başladık ilk denemede oldu çok şükür Allah'ım sana da nasip etsin
zelihakoca Aralid bendede çok fazla değil canım kilom 73 hani doktor çok aşırı düzeyde değil dedi sadece bu ay değil diğer ay transfer olacak dedi
Misssimsek zelihakoca birde kan sulandirici iğne sor canım doktoruna. Ben tedbir amaçlı kullanıyorum hala. Takibe gittiğim doktorum da tup bebekte tedbir amaçlı verilmesi gerekir demişti. Biz ilk ikisinde kullanmadık ilki kimyasal.ikinci boş gebelik olmuştu. Doktoruna bir danış kullan derse ben tavsiye ederim
Havvamurat zelihakoca ben de tüp bebekannesiyim ama benim sorunum amh düşüklüğü geç kalmamak en iyisi tabi
Hazalce zelihakoca dondurdular çok yumurta toplanınca direk rahim dinlendiriyorlarmış bizi bekleyen daha 7 tane fasulyemiz var 🤲
Ymr_yme zelihakoca bende de var 8 yildir tedaviyle ugrasiyoruz daha cok sans yumurta sayimiz cok oluyo benden 15 yumurta toplandi 5.gün embiriyosu 5 tane tumurta döllendi.2 tane embiriyo transferi oldu cok şükür 1 tanesi tuttu.insallah seninde iyi gider ilk denemende tutar.hangi şehir?
Ymr_yme zelihakoca hayir bu 3.denemem ilk taze 1 tane konmustu ozelde yaptirdim tutmadi.ikincisi dondurulmus iki tane konuldu o da özelde tutmadi.bu taze tranfer 2 tane taze transfer yaptilar.ankara gazi üniversitesinde yaptirdim tuttu