Guler06 Ebruu1 35 haftalıgım bende bırakamadım ıcıyorum senın gıbı 2 tane falan bıraksak iyi olurdu tabş
Hatice_mustafa Mehriban94 Tabi ki hak veriyorum doğduktan sonra ki sürecin nasıl olacağını bilmiyorum. Ama nacizane fikrim ve benim yaşadıklarım bunlar kullanan birisi olarak .