Evet kizlar 4 gunluk bebegim var cok farkli hallerde ve duygu karmasasi icindeyim sali aksami foruma 6km yurudugumu yazmistim p aksam yoga yaptim belime masaj yaptik uyudum gece 02.30 sanci agri uyandim yat kalk yat kalk saat 03.00 oldu agrilar belden karindan regli agrisi seklinde gitti geldi 03.30da sik sik sik wc gidip geldim hafif pembe akinti geldi ondan once su sizdi bacaklarimdan idrar mi dehil mi emin olamadim dusa girdim esim kalkti yardim etti sancilar 15 dk da bir 10 dk da bir girdi cikti dustan sonra su bosaldi cisini tuyamazsin ayni o sekilde sirilsiklam oldu heryer dr aradim sen gec geliyorum dedi 05.10 hastanedeydik asansorde 7 dk da bir sanci vardi girdik yatis yapildi hemen ebe acikliga bakti cati muaynesi olmamistim daha o yuzden baya gerildim 6cm aciklik var dedi sok oldum nst bagladi fakat duramadim vcihlikliar attim serum baglari yuruttu biraz dogum haneue gectik catala cikartti acikliga bakti 8cm olmus dr geldi o da bakti tam dedi sanci gelinve ikinmam gerektiyini soledi en zoru ikinmakti yarim saat 40 dk ikindim yapamadim ikinmayi bebek saclari gozukuyordu ama sanci gelinve ikinmak imkansiz gibiydi bayildim son anda artik nefesim kesildi comel catala cik in cik derken ikinmayi yapamadim azar yedim baya son hali hatirlamiyorum en son radde bi ikindim inanilmaz bir yanma hissettim ve bebek dogdu 4 dikisim var suan aciyor yurumek zor basur oldu birde ama herseye degermis hosgeldin oglum..