brnr09 idrarda protein, kanda trombosit ve karaciğer enzimlerine bakılıyor. Protein ve karaciğer enzimlerinin yükseldiği. Trombositin düştüğü zamanlarda tansiyon ve ödem de eşlik ediyorsa preeklampsi oluyor. Hepsi birden
ortaya çıkacak diye bir şey yok ama tansiyon kesin. Bende preeklampsi çıkmadı. Kan ve idrar tahlillerim temizdi. Gestasyonel hipertansiyon tanısı kondu. Gün boyu limonlu yemsn olan bir tansiyon problemibi ortadan kaldırmaz. İnan o tansiyon yükselecekse her şekilde yükseliyor. Tansiyonum 17/10 çıktığı zaman fünlğk 3 tane tansiyon ilacı alıyordum 🤷🏼♀️
Protein enfeksiyon kaynaklı da olabiliyor. Ne demişlerdi. Hastaneye yatırdıklarında?