Merhabalar ben 33 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır kollarım çok ağrıyor parmaklarım bile şişti buz flan koyuyorum ama geçmiyor daha önce de yaşamıştım kortizon iğne yatırmıştım geçmişti şimdi bi sol ağrıyor o geçiyor sağ kolum başlıyor sabah uyanıyorum yere basamıyorum ayaklarımın şişliğinden bide dizden altı çok ağrıyor sanki gece biri beni dövüyor kaş gevşetici flan kullansam 1 kere geçer mi?