Buluteymen benim ablam zorunlu sezaryan yaptı orda doğumdan snra odaya alınınca hiç ilgilenmiyolar hep annem Yardımcı oldu bebeğin kıyafetini bile giydiymemişler beze sarıp vermişler annem giydirmiş odada sezaryan ağrısı olduğu için annem bi ağrı kesici serum bişey yaparmısınız dediğinde bile herkese takarsak hastanede ilaç kalmaz demişler 😀Allahım gülünecek bişey de değil ama pişmanlık yaşıyor ablam orda doğum yaptığına gerçi sadece doğum için gitmişti oraya analık sigortasından faydalandı işte