Ayten01 muhakkak doktora görünmenizi tavsiye ederim ilk gebeliğimde doktorumu aradım çok çok az bir kahverengi lekelenmem var dedim bana olabilir gelmene gerek yok dedi ertesi sabah yine gelince aynı renkte pembeye dönmemişti sormadan gittim ve bebeğin kalbinin durduğunu öğrendim. Sizi strese sokmak istemem fakat gelen her leke rengi ne olursa olsun her zaman olmasa da bazen düşük belirtisi olabiliyor. Geçmiş olsun