Prmas61 12 haftalık gebeyim ve her gece ayaklarım altı yanıyor cayır cayır ve uykudan uyandırıyor var mı bu sorunu yaşayan
KubrAbdullahh Prmas61 canım bende başlarda öyleydm uyuyamıyorum tülbent gibi bişeyi soguk suyla ıslatıp ayagıma sarıyodum bazende gidip ayaklarımı yıkıyodum ama tülbente sarma çok iyi gelyodu aglıyodum ayak yanmasına ben
hryoz Prmas61 hangimizin yanımıyoki deliler gibi 😂😂 bende 36 haftalıgım büyük hasta bezlerini ıslatıp ayagıma sarıp yatıyorum artık kalkıp su tutmaktan gına geldi bi yandan huzursuz bacak sendromu bi yandan bel agrısı uygun pozisyonu bulamama hangi biriyle ugrasalım
Tatlisannedilekk Prmas61 cnm 9+6yım bende de var aynı durum gece oldu mu ayaklarım duvarda🤭😀doktoruma da sordum çok normal hormonların artıyo ileriki haftalarda normale döner dedi😉
Eltezcan Ben de öyleydim yaza denk geldi o haftalar üstelik. Buz aküsü,soğuk su şişeleriyle,ayağimi duvarlara uzatip yatiyodm 15 16 haftalarda bitti o durum. Atlatiliyor merak etme😊
Zelyus hryoz inanır misn ben yoruluyorum da uyuyamiyorum uzandığım an başlıyor ve bir türlü uyuyamiyorm acaba psikolojikmen de olabilir mi çünkü hiç iyi degilim uykusuzluk bni mahfetti oturup ağlıyorum uyuyamiyorm diye 😥😣
hryoz Zelyus Allah sabır versin ben yorgunluktan sızıyorum işte ama işte kimi bünye yorgunken uyuyamıyo dişimizi sıkıcaz napalım sonra özlicez hamileliği aynı bedende iki kal atısını 💕💕