Alfa2017 Eşim 2 gündür çok hasta iyice dolmuş doktora götürsek ilaç vericek ama ilaç kullanması yasak eşimin soğuk algınlığı sadece ateşi falan hiç yok yani balgam atsa rahat edecek öyle söliyim ne yapabilirim doğal yollar ile ne iyi gelebilir o öksürdükçe benim içim gidiyor 😔 çok iyi ama bir öksürük mahf ediyor
Yldzeyll Alfa2017 canım geçmiş olsun kara turp içini oyuyorlar içine bal falan koyuyorlar dinlendiriliyor 1 gece öksürüğe birebir googleye yaz çıkar tarifi çok etkisi var
SeHer1909 İçim laktozsuz süte bir yemek kaşığı bal, ben hastanelik oldum balgamdan nefes alamadm ne pekmezler kaldı ne karabiber zencefiller yok karaturpta bal süzmeler çözümü basit ballı sütte buldm da uyuyabildim günde üç bardagı gördüğüm oldu
Dunyam17 Ballı süt, zencefil, bal ve limonlu su, zeytin yağ içmek çok işe yarıyor, çok geçmiş olsun 🙏