Simgecik6 Merhaba arkadaşlar şubatın 5 i son adet tarihim ayın 10 unda rahim filmi çekildim şuan adetim 5 gün gecikti 2 gün evvel test yaptım negatif acaba rahim filmi gecikme yapmış olabilir mi bu şekilde bişey yaşayıp adet olan varmı
Tuqceee33 Simgecik6 bekleyin belki geç döllenme olmuştur ilaç felan kullanmayın inşallah hamilesinizdir🙏🏻🌸 rahim filmi sonrası gebelik olasılığı yüksek diye duymuştum😊
MervEnis Simgecik6 belki hamilesinizfir ben o filmi çektidiğim aydan sonra hamile kaldım 🥰🥰 1 bucuk yıldır bebişim olmuyordu inşallah hamişsinizdir 💃💃
Simgecik6 İnşallah canlar inşallah bi kaç kişide gördüm forumlarda gecikme yaşayan olmuş ama bilmiyorum inşallah bebiş geliyordur ne zaman gitsem acaba doktora
Evinttnc Simgecik6 anladım canım inşallah kalırsın hayırlı haberler inşallah nasıl geçti rahim flmi bende 1 ay sonra çekicem ☺️
MervEnis Simgecik6 yok canım ordaki doktor hafif kanama olabilir demişti bana olmadı sadece koyu renk akıntı oldu
Handan17 Simgecik6 camim rahim.filminden sonra cok kolay hamile kaliniyor 😊 ben de hemeb kalmistim isallah hamilesindir
Simgecik6 Handan17 canım inşallah yaa ama 2 gün önce test yaptım çıkmadı ovulasyon testiyle takip etmiştim 20 sinde 21 inde yumurtam çatladı olsaydı şimdiye kadar çıkardı diye düşünüyorum inşallah yanılıyorumdur da kavuşurum hasretime
Simgecik6 MervEnis bende çooook az bi kanama oldu 2 gün ama peçeteye geliyordu acaba dedim ondanda gecikir mi o yüzden sormuştum canım sağolasın