meyrAA25 canım çok geçmiş olsun, ay ne diyeceğimi bilemiyorum İnan ki nasıl kötü bişey yaşadım biliyorum, kaşındıkça kaşınıyo ve birden kaşınıyo. Allah tan artmadı benim, gerçi daha iki günlük bişey inşallah kötü bi durum yoktur benim de . Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Acil şifalar herkese