Bende dün muayene oldum 38+3 üm ama ne sancı var açılma. Salı günü alttan muayene edeceğim, rahim ağzını yumuşatacağım dedi. Duruma göre cuma günü de gelirsin kontrole daha fazla beklemeye gerek yok dedi. Ama suni sancıdan çok korkuyorum. Şimdi tarçın kaynattım içiyorum. İnşallah işe yarar.