Eftelyaaa ben aldim kurdum ama henuz kullanmaya başlamadık. Ekstra kucuk besik falan almadim yatagimin yaninda bunu kullanicam cok kullanisli gorunuyor. Icindeki uyku setinden cok birsey beklemeyin kalitesi oyle cok cok iyi degil ama besik guzel ve aldiginiz zaman kurun 34. Haftadan sonra mesela kokusu anca cikiyor çünkü