Merhabalar. Geçen hafta normal doğum yaptım. Doğumum 12 saat sonunda 15 dk da gerçekleşti fakat doğum sonrası işlemim 2 saat sürdü. Çünkü vajinal varisim varmış ve o çok uğraştırtı. Doğum sonrası fark ettim de idrarım geldiğinde sıkıp tutamıyorum bir kere akmaya başlayınca boşalasıya kadar akıyor hiç bir şekilde müdahale edemiyorum. Büyük tuvaletimi yapakende ıkınamıyorum. Önümüzdeki hafta kontrol için Dr uma gideceğim fakat bu durum normalmi yada yaşayan varmı? Kalıcı birşey olabilirmi diye çok korkuyorum.