Merhaba kizlar 4+4 haftalik hamileyim ama aksam kanamam basladi,önce lekelenme seklindeydi,ama simdi adet gibi kanamam var,doktora gittim belki yerleshme kanamasidir belki düşüktür dedi.
SiZinde başınıza böyle bişey geldi mi yardım edin lütfen bu 3 çüncü hamileliğim,ve daha öncede hep düşük yaşadım!?