16haftalık ken bana kız demislerdi 22 haftalikken detayli ultrasyona girdim ordada net kız dediler her ultrasyona gittigimde muz visne suyu yada atom balli neyve suyu ve çikolata yiyerek gidiyordum hepsimdi belli etti kendini 😊suanda 23hafta 2 günlüğüm temmuz sonu ağustos başı dogum bekleniyor😍