yazannesi Merhaba artık 25 hafta olduk. Alışverişlere hız verme zamanı geldi.. burda aldığınız beğendiğiniz, kullandığız favori ürünleri markaları toplayalım mı? Herkes en favorilerini yazsa böylece herkese yardımcı olabilecek çok güzel bi kaynak olur 👍🏻 Ucuz-Pahalı farketmez her bütçeye hitap etsin bence..
Beyzasahin yazannesi moi noi bebek kiyafetleri herkesde yok ve cok tarz ayrica unisex kiyafetler trendyoldan indirime girince aldim bi takim 45tl‘ye geldi ama asiri kaliteli ve tarz 😎 ilerde 2. bebis olursa onada kullanacagim insallah. Alisveris 760TL yerine 340TL‘ye gelmisti 7 alt üst takim var hatta resim ekleyebilirsem ekleyecegim
rabnaz6822 yazannesi civil internet sitesinde bebek pijama takımlarını 20tlye aldım ,XL müslinler 35 tlye aldım ve agız bezi için küçük müslin tercih ettim Yumuşacıklar ve valideme oyalattım mükemmel oldu🥰küçükleri de 4lüsü 15 tlye aldım🥰
Beyzasahin yazannesi https://imgyukle.com/i/nwXo51 https://imgyukle.com/i/nwXP0A https://imgyukle.com/i/nwjbDM https://imgyukle.com/i/nwjZ5y https://imgyukle.com/i/nwj4bh https://imgyukle.com/i/nwj9rn https://imgyukle.com/i/nwjdqH inşallah olmuştur ilk kez resim yüklüyorum😅 Trendyolda MOİ NOİ BEBEK yazınca cıkıyor indirimler hala var mı bilmiyorum bakmak lazım ama benim aldıklarım bunlar
yazannesi Öncelikle fiyatı yüksek olmasına rağmen ara ara indirimleri takip edip chakra’dan zıbın aldım o kadar yumuşacık ki.. bir de alt açma ünitesi bu ikisini çok beğendim. Şu an 8 mart için %25 ek indirimde🙋🏻♀️ *emzik ve biberon(cam) philips avent
rabnaz6822 Beyzasahin google img yükle yaz ilk Çıkana tıkla ve oraya resmi yükle ve ordaki linki kopyala buraya yapıştır 💁🏻♀️
yazannesi rabnaz6822 ay evet benim de yumuşacık müslin arayışım var tanesi 80-90 lira olanlar bile var hemen bakıyorum👍🏻