Sueda29 ama bi gerçek var ki kafası buyuk çocuklar çok zeki oluyor . Derlerdi inanmazdım. Valla doğruymuş. Bizim yeğen her sınavda derece yapıor.Benim kızımın kafasıda normalden çok küçüktü zaten 2500 doğdu sıpa derece beklemek ayıp olur kendilerinden ağlayarak ödev yapar o kadar istekli kendileri 😂 bence şanslısınız 🤭