Sonunda 17+2'de cinsiyetimizi öğrendim de geldim. Minik bir prenses katılacakmış ailemize 🥰🥰
Asıl sorum şu ki artık yavaş yavaş detaylı ultrason vaktimiz geliyor. Doktorumuz Doç Dr Halil Aslan'ı önerdi. Siz hangi hastaneye, hangi doktora gittiniz? Memnun kaldınız mı? 😊😊