Jessica Kızlar şeker yüklemesi yaptırdim 155cikti Dr ekmeği kes dedi şekeride haftaya 100luk yaptıralım dedi benim gibi olanlar var miyaptırdı mı 100lugu sonradan
ElifSolmazYney Jessica yükleme yaptırdıktan sonraki çıkan şeker değerinin en fazla 140 olması gerekiyor o yüzden 100ml lik şeker yüklemesi yapacaklar oda yüksek cıkarsa diyet verirler yediklerine dikkat et geçmiş olsun canım
meleklerimm2 ElifSolmazYney Jessica ya kızlar o çok zararlaymış ben ilkinde bilmiyodum yaptırdım ama bu bebeğinde yaptırmadım sonradan bebeğe zararı oluyomuş bilseydim ilkindede yaptırmazdım 😔
Elosh Jessica ilkinde 50 grlık yaptırdım 152 çıkmıştı ikinci seferde 100 gr lık yaptırdım normal çıktı. Bence testi yaptırmalısınız gebelik şekerin olup olmadığını bilmeniz lazım. onlar bizim kıymetlilerimiz sağlıkla gelirler inşallah😊
Oglununannesi meleklerimm2 yaptırmassak daha zararlı yediğimiz herşeyde şeker var aslında biraz araştırınca diyetisyen yazılarında çıkıyor en azından keşke açlık tokluk baktırsaydınız .. çünkü şeker bebeği öldürebiliyor bile o kadar büyük sonuçlrı var ki ..
ElifSolmazYney meleklerimm2 hayır zararlı değil onlar kulaktan dolma şeyler allah korusun gebelik şekeri cıkarsa ve biz bunu bilmeyip önlem almazsak bebeğin gözlerine organlarına şeker zarar veriyo peki bunu biliyor musunuz ? Bence kesinlikte yaptırılmalı şeker çok önemli bişey erken doğuma kadar gidiyor sonu
ElifSolmazYney Egulii ilk 50 mllik yapıyorlar diye biliyorum ben ondada 140 cıkması gerekiyor 75lik farklı cıkabilir bi fikrim yok maalesef🙄