Merhaba arkadaşlar,
Ben 3 hafta önce oğlum olacağını öğrendim şimdi ona isim bakıyoruz sizlerden güzel modern yeni isim tavsiyeleri bekliyorum ayrıca bir de detaylı ultrason zamanım geldi şimdi özelde fiyat alıyorum 500 TL, şimdi çevremde herkes eşime biz yaptırmadık gereksiz diyor gerçekten gereksiz mi oysa ki ben çok gerekli buluyordum