15+5 🤗 devlet hastanesine gittiğimde doktor kendini göstermiyor bu kız kesin dedi. Önce içim bi kıpır kıpır oldu ilk bebeğim her ikisi de benim için en değerli 🙏 ilgisizlikten özele gittim doktor çok güzel anlattı ilk defa bebeğimi o kadar detaylı gördüm sonra 👩⚕️ evettt oğlunuz geliyor bakın dedi 👶 bende ki heyecan kat kar arttı gözlerime vurdu hemen akmaya başladı yaşlar mutluluk bu olması gerek allahım herkese sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤ Kız evladı rahmet erkek evladı nimet imiş 🙏allahım herkese nasip etsin bu duyguyu 🙏
Hayırlı cumalar 🙏🙏🤗