aysegul1414 cnm altı buyuk ustu dar oldu. Uygundu cok belki ondan kuması kagıt gıbıydı. Iade ettm sorun olmadı. Ugrastım kargo fln oyonden sorun yasadm yoksa malın arkasında her magaza 14 gun ıcnde durur ıadesını alr. Gıttım magazadan aldm snrasında. Tabıkı bu her gıyım ıcn her marka ıcn gecerlı deildr.