İlk gebeliğimde 10 haftalık sandığım bebeğimin 7.haftada kalp atışının durduğunu genel muayeneye gidince tevafuk eseri öğrendim. Hiçbir belirti yoktu. Hemen o gün kürtaja alındım. Şu an ise 9+5 günlük hamileyim. İki hafta sonra kontrolüm var fakat kalp atışını duyduğum günden beri içim içimi yiyor ya şu an yoksa ya yine kalbi durduysa da haberim yoksa diye.. Başkası olsa bin tane akıl veririm takılma her şey güzel olacak, her şey olacağına varır diye ama kendimde işlemiyor maalesef.. Hiçbir şeye odaklanamıyorum. Asıl sorum şu daha önce benzer durumu yaşayanlar varsa sizler hiç belirti gördünüz mü yoksa direkt muayenede mi öğrendiniz kalp atışı olmadığını ??