Bence en zor dönemi son aylar. Geceleri inliyorum bildiğiniz. İlk aylar hatta 5.aya kadar cok bulantılı kusmalı gecti benim de dedim ne zormus. Sonra 1 2 ay rahatladım. Sonra mide yanmaları basladı. Suanda 38.haftadayım. Geceleri bildiğiniz inliyorum. Hani cok kilo aldım cok şiştim ondan desem onla alakası yok. Cünkü cok az kilo aldım. Saglıkla dogsun da bebişler imiz gerisi unutulur gider😉👶🥰